Home » , » Jeg er William (2017) Film På Xbox

Jeg er William (2017) Film På Xbox

Film På Netflix Jeg er William i bedste se videoformat. Populære Filmtitel Jeg er William i bedste kvalitet. Film På Kanal Jeg er William i høj kvalitet. Gode Film Jeg er William i HD-format. Spil Film Jeg er William i Blu-Ray 1080P kvalitet.


Nu kan du se en fuldende beskrivelse af Jeg er William nedenfor:
  • Original titel : Jeg er William
  • Film titel : Jeg er William
  • År for film : 2017
  • Genrer af film : Familie, Drama,
  • Status for film : Released
  • Udgivelsesdato for film : 2017-12-21
  • Virksomheder af film : Meta Film,
  • Landene i film : Denmark,
  • Sprog af film : Dansk,
  • Varighed film : 87 Min
  • Gennemsnitlig stemme af film : 6
  • Youtube ID film :
  • Oversættelse af film : DA,EN,
  • Cast af film :Gregers Federspiel (Martin), Mona Stilling Poulsen (), Alexander Magnússon (William), Dorte Højsted (Lise), Julius Green Volder (Arnold), Stinne Henriksen (Mother), Ludvig de Lorenzi (), Zeev Sevik Perl (), Anna Lyngby Olsen (), Bo Carlsson (), Rasmus Bjerg (Uncle Nils), Nina Christrup (), Ferdinand Bach (Miller), Peter Kroll (Svend), Jakob Agermose Pedersen (Bertil Brystkasse), Amina Arrakha (Viola), Henrik List (), Nicolai Jandorf Klok (), Jeppe Bruun Wahlstrøm (), Niels-Martin Eriksen (), Martin Kongstad (), Frank Hvam (), Carsten Rabjerg (), Kaspar Colling Nielsen ()

6183580

Jeg er William er en film skabt af Meta Film, ved hjælp af en beskrivelse af filmen er "William har det ikke sindssygt nemt. Hans mor er en koldbøtte, så William bor hos sin morbror Niels, der lever af lidt af hvert. Og nu har morbror Niels rodet sig ud i en stor spillegæld, og byens gangster er på nakken af ham. Så William må mobilisere både mandsmod og fantasi for at redde sig selv og sin morbror. Og det gør han så, men samtidig har William også både de tre bøller fra klassen og en spirende forelskelse i Viola at holde styr på.". Filmen er produceret med fremragende grafisk kvalitet, bedste lydkvalitet og største bedste skuespillere.

der er ingen måde sørg for dig søge efter Film efter titel Jeg er William, du er ved at være på den allerbedste websted. Her kan du forvent gratis eller downloade det out of your mobilenhed ved at klikke på download-knappen. Du kan endda ur forskellige nyeste filmtitler for adgangsafgift ved at registrere som medlem. Du individuelt tager 2 minutter Tilmelding såvel som en masse nyeste film for køb

... Film På 6 Bogstaver Jeg er William i PSP Mini-DVD kvalitet 720p ....




Executive Producer : Nina Bisgaard, Director : Jonas Elmer, Editor : Peter Winther, Novel : Kim Fupz Aakeson, Line Producer : Louise Grosell, Executive Producer : Meta Louise Foldager, Screenplay : Kim Fupz Aakeson, Casting : Tanja Grunwald, Costume Design : Louize Nissen, Producer : Jakob Kirstein Høgel, Production Design : Søren Schwarzberg, Director of Photography : Eric Kress, Producer : Stine Meldgaard Madsen
Sikker, nu du kan se film forbundet med Jeg er William 100% længde og tilegne den forbindelse til dette flick Jeg er William i DVD-Rip kvalitet.


Tags: based on novel, mental illness, uncle nephew relationship, courage,

You've just seen the movie categories Drama / Familie titled Jeg er William (2017) Film På Xbox. You can bookmark this page with the URL https://blivefilmgenfodt.blogspot.com/2017/10/jeg-er-william-2017-film-pa-xbox.html. Thank you!
Jeg er William (2017) Film På Xbox 910109.
Share this article :
 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2013. Blive Film Genfødt - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger